lekarna_webdesign_v4_meditogo

Práce – Lékárna Na Údolní s.r.o.

Po delší době vám přináším další „rozebrání“ své grafické práce. Nyní se jedná o lékárnu, která má dvě pobočky v Brně a jednu pobočku ve Znojmě. Jedná se o firmu Lékárna Na Údolní s.r.o., kterou se dá označit jako lékárnu s moderním přístupem a jednáním. A vzhledem k tomu, že se skutečně jedná o jedinečnou síť lékáren, potřebovali současně i jedinečné webové stránky. A to byl přesně můj hlavní úkol u této grafické webové prezentace. Vytvořit jedinečný a originální stránky, které žádné jiné lékárny nemají. Na výsledek se pojďme nyní podívat a trošku si všechny podstránky těchto stránek rozepsat.

Pozn.: Všechny náhledy stránek byly zmenšeny z šířky 1920px na 1280px.

Hlavní stránka

Jak jsem psal již v průvodním textu, zadání bylo vytvoření originálních stránek, které dosud žádná lékárna v ČR neměla. Výběr barevného spektra jsem měl prosté, neboť logo celé lékárny mi již byl dodán. Takže veškerá barevná kombinace se pohybovala kolem barev z loga. A já si myslím, že to jsou nakonec parádní barvy. Abych se popravdě přiznal, sám nevím jak mě napadlo celé rozložení těchto stránek, hlavně co se týče hlavičky stránky. Každopádně pozadí pod logem tvoří efekt “vystoupení” z celého konceptu stránek. To způsobuje zvýraznění loga, i když je z celého konceptu relativně malé. Následně hned pod tím jsem umístil menu, které efektně působí “jako by” bylo pod logem. Těžko se to vysvětluje. Ještě úplně vpravo je umístěn obdélníček s možností si změnit jazyk stránek. Následně pod menu je umístěný poměrně velký a neobvyklý slider, který zapadá do konceptu celých stránek. Díky svému vzhledu tedy nepatří ke standardním sliderům – což splňuje účel originality.

Následně přichází obrovská reklama na internetový obchod, což bylo další velké přání klienta. Úkolem bylo tedy zvýraznění a upozornění na zcela nový internetový obchod, který má revoluční systém v nakupování léků. Vyřešil jsem to následujícím způsobem zavěšení banneru, zároveň jsem k tomu přidal velkou šipku pro ještě větší zvýraznění. Další přání bylo i umístění akčních nabídek. Vyřešil jsem to jednoduchou cedulkou, která po kliknutí přesune zákazníka na internetový obchod. Je to další prvek, který výrazně pomáhá k prezentaci eshopu.

Dále jsem zde umístil velký zelený pruh, který dominuje použité oranžové. Nalezneme zde mapku s adresou, kde lékárnu nalezneme. Vedle toho jsou aktuality, které jsou řešené stylem “na papírku”. Určitě každý ví, o jaký papírek jde. Původní přání klienta bylo něco na styl školní tabule a křídy. To se ale do konceptu stránky absolutně nehodilo, tak jsem sáhl po této variantě. Výsledek je myslím fantastický.

Jako další přání bylo opět velké zvýraznění speciální služby “Medi To Go”. Což je jedinečný rozvoz rozvoz léků po Brně do 2 hodin. Proto je tento prvek vložený ihned pod zeleným pruhem, aby byl co nejvíce na očích. Opět zvýraznění tohoto banneru dopomáhá šipka, které si klient velice oblíbil (a proto je lze na návrhu vidět téměř všude).

Následuje rychlé a krátké informace o lékárně, její otevírací doby, možnosti placení v lékárně, ověření zákazníky či možnost si lékárnu ověřit na portálu SÚKL.

Pod těmito informacemi najdeme další oddělenou část, která leží “jako by” na odtrženém papíře”. Zde najdeme loga s odkazy na další pobočky této lékárny. Šipky zde upřesňují, v jakém městě daná pobočka lékárny sídlí.

A jako poslední prvek hlavní stránky zde máme patičku. Pruh patičky je tvořen jemným motivem dřeva.

 

Naše nabídka

Další prací bylo vytvoření i všech sekcí (podstránek). Na to bylo potřeba vytvořit trošku upravenou “šablonu”, než tomu bylo u hlavní stránky. Jako první sekce je tedy “Naše nabídka”. U všech podstránek jsem zrušil slider a místo něj jsem vložil všechny potřebné informace v každé dané sekce. Zároveň jsem nad zavěšený banner eshopu umístil informace, že je lékárna ověřená zákazníky, možnost plateb v lékárně a ověření lékárny na portálu SÚKL. Zelený pruh nám zůstává nezměněný. Pod zeleným pruhem zmizeli veškeré rychlé a krátké informace o lékárně. Najdeme zde pouze reklamní banner na službu “Medi To Go”.

Nyní konečně k obsahu této sekci. Nalezneme zde velký obrázek s personálem lékárny a druhý obrázek s fotkou dané lékárny, dále text informující, co nám lékárna nabízí a v neposlední řadě v bodech vypsaná nabídka – co tedy lékárna nabízí.

 

Zeptejte se nás

Jako další sekci máme “Zeptejte se nás”. Ta slouží defakto jako klasická sekce s kontakty. Najdeme zde speciálně zvýrazněné kontakty, pokud se chce zákazník na cokoliv zeptat. Dále zde máme veškeré kontaktní informace dané lékárny, včetně GPS souřadnicím pro vaší navigaci či rychlejší zjištění polohy lékárny. V neposlední řadě je tu i klasický kontaktní formulář, který dopomáhá k rychlejšímu zkontaktování lékárny. To vše zároveň doplňuje velká mapka na pozadí, která ukazuje kde lékárna konkrétně funguje.

 

O lékárně

Tato sekce slouží k detailnějšímu pohledu o dané lékárně. Najdeme zde tedy rozšířený text z hlavní stránky, kde jsme se taktéž mohli dočíst něco málo o lékárně. Opět zde najdeme velkou fotku dané lékárny společně s otevírací dobou pro zákazníky.

 

 

Distribuce

Tato sekce je vyhrazená čistě pro distributory léčiv a dalších věcí spojenou s lékárnou. Najdeme zde krátký popis k distribuci a to nejdůležitější jsou soubory ke stažení. Resp. možnost si prohlédnout .pdf dokumenty.  To vše doplňuje opět velký obrázek s fotografií lékárny.

 

 

Medi To Go

Speciální sekce pro službu Medi To Go, na kterou se zákazník dostane po kliknutí na reklamní banner ze všech dosavadních sekcí. Jak jsem již psal na začátku, jedná se o revoluční službu a tudíž má i tak trošku odlišnou stránku od ostatních. Najdeme zde velký nápis s informativním textem. Dále zde najdeme body, co vše je nutné pro to udělat. Hned vedle těchto bodů najdeme mini “poutač”, kde se dozvíme do kdy je nutné si léky objednat, abychom mohli využít službu Medi To Go.

 

Favicon

Ke stránkám patří i vytvoření tzv. favicon. Což je klasická ikonka, kterou můžete naleznout například nahoře v liště prohlížeče kde máte spuštěnou nějakou stránku. Ale může být využita i u spousta dalších prostor. Vytvářel jsem ikonku ve velikosti 32×32.

 

DTP Grafika – Letáky A5 a A1

 
 

DTP Grafika – Navštívenky / Vizitky

Výsledek

Z mého pohledu jde o velmi sofistikovaný stránky, které se mi ještě nikdy takovýmto způsobem nepodařilo udělat. Osobně jsem spokojený za výsledek celkové práce, stejně tak i klient. Jedná se o vskutku originální stránky, které žádná lékárna v ČR a troufám si říci že ani v SR či podobně neexistuje. Celková moderní politika této lékárny se mi neuvěřitelně líbí a věřím, že se bude rozrůstat i nadále – třeba o další jedinečné služby.

Já pevně doufám, že se vám má práce líbí a pokud se budete chtít na cokoliv zeptat, neváhejte a ptejte se. Ať už do komentářů, na Facebooku, deviantARTu atd…

Tuto práci také naleznete na mém deviatARTu, kde je i větší obrázek hlavní stránky: ingnition.deviantart.com/art/Lekarna-Na-Udolni…

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *